Subject: Biomeetria 2.0: Tuleviku võimalused Eestis Konverents - 6. veebruar 2025, Tallinnas!
From: "Sandra Pent" <[email-masked]>
To: "EKEI Info", <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>, "kapo.info", <[email-masked]>, "Harno info", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "MTA" <[email-masked]>, "Sisekaitseakadeemia" <[email-masked]>, "Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>,Riigi Infosüsteemi Amet (RIA), "Kohtud info", "Kohtud info", "Prokuratuurid info"
Date: Mon, 6 Jan 2025 22:37:13 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Meil on hea meel kutsuda teid osa saama 6. veebruaril 2025 Tallinnas
toimuvast konverentsist Biomeetria 2.0: Tuleviku võimalused Eestis /
Biometrics 2.0: Future Opportunities in Estonia. Konverents toob kokku
biomeetria, automatiseeritud biomeetriliste identifitseerimissüsteemide
(ABIS) ja nendega seotud valdkondade spetsialistid ja eksperdid, pakkudes
ainulaadset platvormi sisukateks aruteludeks, tehnoloogiatega tutvumiseks
ja teadmiste vahetamiseks.

Broneerige kuupäev põnevaks päevaks, täis reaalajas demosid, tipptasemel
esitlusi ja sisukaid arutelusid biomeetria tuleviku üle, keskendudes
eelkõige sõrmejälgede ja näotuvastustehnoloogiatele.

Sündmuse üksikasjad:

Konverentsi nimi: Biomeetria 2.0: Tuleviku võimalused Eestis/Biometrics
2.0: Future Opportunities in Estonia

Kuupäev: 6. veebruar 2025

Asukoht: Mektory, Tallinn

Sihtrühm: biomeetria spetsialistid, tehnoloogia pakkujad,
õiguskaitseasutused, valitsuse esindajad

Järgmised sammud: oleksime tänulikud, kui kinnitaksite oma osalemist ja
osalejate arvu 17. jaanuariks 2025.

Kui teil on küsimusi või vajate lisateavet konverentsi päevakava kohta,
võtke julgelt ühendust.

Ootame teid osalema biomeetria tuleviku kujundamisel!

Lugupidamisega,

Sandra Pent

Sandra Pent

projektijuht

509 3730

Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskus

 <https://www.smit.ee/>   <https://www.facebook.com/SMIT2.0/>
<https://www.instagram.com/smit.ee/>
<https://www.linkedin.com/company/smit-it-and-development-centre-estonia/m
ycompany/>